The Next Event is een kennisevent, exclusief voor opdrachtgevers en organisatoren van zakelijke events. Voor jou dus. Ben jij als directiesecretaresse verantwoordelijk voor evenementen, uitjes, feesten, meetings en andere events? Dan is deze dag ideaal om een berg inspiratie en kennis op te doen. Naast tientallen experts die hun kennis delen, is er ook een aantal keynotes en workshops. Als NVD-lid ben je niet alleen van harte welkom, we hebben ook nog eens een GRATIS kaart voor je klaarliggen (normaal 99,- euro)
29 november 2022 | Fokker Terminal Den Haag |
Partner van The Next Event
|
Gratis toegang voor NVD leden
Vele tientallen kennissessies en een aantal top-keynotes, dat is The Next Event. Kortom, een dag om kennis en inspiratie op te doen om in deze nog altijd vreemde tijd tot krachtige, impactvolle, leuke en succesvolle events te komen. Met de NVD Partner Code is jouw toegangskaart geheel gratis : TNE22NVD Klik op onderstaande button, vul het inschrijfformulier in, met onderaan het veld voor jouw NVD Partner Code (TNE22NVD) |
Wat kun je verwachten?
Vanzelfsprekend is er ook veel aandacht voor online events, zodat je na het bezoek aan The Next Event met een gerust hart een evenement kunt plannen dat in welke vorm dan ook doorgang kan vinden, hoe de pandemie zich ook ontwikkelt.
- The Next Event biedt een kennisvloer waar experts uit de branche antwoord geven op al jouw vragen. Hoe gaan je om met catering in deze tijd? Wat zijn de gouden tips om met jouw evenement aantoonbare impact te maken? Wat kun je met online tools, virtuele oplossingen en innovaties? etc etc.
- Vooraf bepaal je jouw eigen programma en kun je op voorhand voor iedere kennissessie een stoel reserveren (natuurlijk kun je ook op de dag zelf nog aanschuiven daar waar plek is)
- Bezoekers zijn louter opdrachtgevers van evenementen, dus geen gladde praatjes in de gangpaden, maar een dag waar je heerlijk onder elkaar bent en je eigen programma volgt
- Keynotes die jouw blik op evenementen veranderen, verruimen of nog scherpe stellen
- Je breidt in één dag jouw netwerk aan eventprofessionals enorm uit
Vanzelfsprekend is er ook veel aandacht voor online events, zodat je na het bezoek aan The Next Event met een gerust hart een evenement kunt plannen dat in welke vorm dan ook doorgang kan vinden, hoe de pandemie zich ook ontwikkelt.
Checklist EvenementOrganiseren.nl
Op zoek naar alle antwoorden, inspiratie en best cases als het gaat om hoe je een evenement organiseert? Dan ben je meer dan welkom bij onze vele sessies waar de checklist van EvenementOrganiseren.nl tot leven komt. Hoe zorg je voor weinig no show? Waar moet ik aan denken bij Vegan catering? Hoe zorg ik voor interactie en impact in mijn inhoudelijke programma? Wat moet ik weten over evenemententechniek? Decoratie? Entertainment? En wat zijn nieuwe aandachtsgebieden op mijn checklist evenement organiseren?
Op zoek naar alle antwoorden, inspiratie en best cases als het gaat om hoe je een evenement organiseert? Dan ben je meer dan welkom bij onze vele sessies waar de checklist van EvenementOrganiseren.nl tot leven komt. Hoe zorg je voor weinig no show? Waar moet ik aan denken bij Vegan catering? Hoe zorg ik voor interactie en impact in mijn inhoudelijke programma? Wat moet ik weten over evenemententechniek? Decoratie? Entertainment? En wat zijn nieuwe aandachtsgebieden op mijn checklist evenement organiseren?
Ready for Impact? GO LIVE!
Sessie LIVE Contact: ieder klantcontact is een event
'Dames en Heren, welkom bij het einde van de eventbranche! We breken dwars door de grenzen van evenementen heen en stappen in de alles omvattende wereld van LIVE CONTACT! Want werkelijk alles draait straks om beleving, binden, betekenisvol zijn en de meest pure en effectieve vorm van communicatie en marketing. Sjoerd Weikamp neemt je in een half uur mee naar een wereld aan kansen, de wereld van LIVE CONTACT.'
Hoofdredacteur Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl en EvenementOrganiseren.nl neemt je mee in de nieuwe en veel bredere wereld van live communicatie en experience marketing. ‘Hoe zorgen de trends en ontwikkelingen ervoor dat ons ‘vak’ nog krachtiger, relevanter en impactvoller wordt? Om op die vragen antwoord te geven, kijken we eerst samen naar hoe het denken in belevenissen in de jaren voor COVID-19 zowel interne communicatie, teambuilding, relatiemarketing, branding, maar ook PR, activaties en sponsoring naar the next level bracht. Om vervolgens samen te analyseren en te realiseren dat ons vak juist door de pandemie nog veel breder en effectiever is geworden. Customer journey. Customer experience. Ook jouw opdrachtgevers focussen zich hier volledig op. Daarbij spelen live communicatie, experience marketing en events een hoofdrol, zowel fysiek, online, hybride als virtueel. We moeten nu slim zijn, dus kijk voorbij het evenement en zie de ongekende kans van onze kennis en expertise in onze nieuwe wereld, ons nieuwe vak: LIVE CONTACT.
'Dames en Heren, welkom bij het einde van de eventbranche! We breken dwars door de grenzen van evenementen heen en stappen in de alles omvattende wereld van LIVE CONTACT! Want werkelijk alles draait straks om beleving, binden, betekenisvol zijn en de meest pure en effectieve vorm van communicatie en marketing. Sjoerd Weikamp neemt je in een half uur mee naar een wereld aan kansen, de wereld van LIVE CONTACT.'
Hoofdredacteur Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl en EvenementOrganiseren.nl neemt je mee in de nieuwe en veel bredere wereld van live communicatie en experience marketing. ‘Hoe zorgen de trends en ontwikkelingen ervoor dat ons ‘vak’ nog krachtiger, relevanter en impactvoller wordt? Om op die vragen antwoord te geven, kijken we eerst samen naar hoe het denken in belevenissen in de jaren voor COVID-19 zowel interne communicatie, teambuilding, relatiemarketing, branding, maar ook PR, activaties en sponsoring naar the next level bracht. Om vervolgens samen te analyseren en te realiseren dat ons vak juist door de pandemie nog veel breder en effectiever is geworden. Customer journey. Customer experience. Ook jouw opdrachtgevers focussen zich hier volledig op. Daarbij spelen live communicatie, experience marketing en events een hoofdrol, zowel fysiek, online, hybride als virtueel. We moeten nu slim zijn, dus kijk voorbij het evenement en zie de ongekende kans van onze kennis en expertise in onze nieuwe wereld, ons nieuwe vak: LIVE CONTACT.
Sessie: TrendBattle 2022/2023
Hoe wordt jouw evenement komend jaar onderscheidend?
Hoe wordt jouw evenement komend jaar onderscheidend?
Tijdens The Next Event op 19 september zullen Lieke & Richard Lamb van het Future Expertise Center // TrendWatcher.com een bruisende Trend Keynote verzorgen over het komende jaar. Wat heeft de sector (nog niet) geleerd van Corona-periode en wat staat ons te wachten? Welk gedrag zullen opdrachtgevers komende jaar gaan vertonen?
Vast staat dat er er afgelopen periode door Corona vrijwel overal een ‘vertraging in kennisdeling’ is ontstaan in de markt. Dat wil men goedmaken. Eindklanten zullen overvoerd worden door goed bedoelde evenementen. Hoe kan men zich ze onderscheiden in deze overvolle markt? En hoe om te gaan met de te verwachten schaarste in mankracht en materieel. Tijdens hun TrendBattle 2022/2023 schetsen Lieke & Richard de trendlijnen voor de komende jaren en geven tips & tricks om aandacht van de eindklanten vast te houden. Een must-see... |
Sessie: Relatiemarketing en evenementen
Hoe maak je van relaties fans? Of zelfs ambassadeurs?
D&B Eventmarketing is als bureau niet alleen overtuigd van de kracht van relatiemarketing, maar laat je vooral ook zien hoe evenementen hier een hoofdrol in kunnen spelen.
Door relatie-events niet op zichzelf te laten staan - maar ze in te zetten als middel om commerciële doelstellingen te bereiken - maak je ze onderdeel van je communicatiemix. Tijdens deze sessie beantwoorden we vragen als ‘Hoe gebruik je jouw relatie event als ultieme contentgenerator?’ ‘Welke tips zijn er voor de meest impactvolle relatie events?’ en ‘hoe betrek je de juiste stakeholders?’. Kortom, de sessie van D&B Eventmarketing over de inzet van LIVE en van events binnen relatiemarketing geeft ook jou de kans om van je relaties heuse ambassadeurs te maken. |
Keynote 3 / Workshop : Merkempathie & Events
De impact van goede live communicatie, belevenisvolle marketing en events binnen jouw marcom-mix is enorm. Waarbij gedragsverandering wellicht het summum is. Maar hoe doe je dat? Bij The Oval Office zijn ze daarbij in de wereld van merkempathie gedoken. En wat blijkt uit internationaal onderzoek: de consument voelt zich vele malen meer verbonden met empathische merken. Maar wat houdt dat in? Wat zijn de pijlers van een empathisch merk en de vraag voor de bezoekers van The Next Event: hoe voer je dat door in jouw evenementen. Deze workshop heeft een gelimiteerd aantal plekken en helpt je op weg in de wereld van merkempathie en events.
De impact van goede live communicatie, belevenisvolle marketing en events binnen jouw marcom-mix is enorm. Waarbij gedragsverandering wellicht het summum is. Maar hoe doe je dat? Bij The Oval Office zijn ze daarbij in de wereld van merkempathie gedoken. En wat blijkt uit internationaal onderzoek: de consument voelt zich vele malen meer verbonden met empathische merken. Maar wat houdt dat in? Wat zijn de pijlers van een empathisch merk en de vraag voor de bezoekers van The Next Event: hoe voer je dat door in jouw evenementen. Deze workshop heeft een gelimiteerd aantal plekken en helpt je op weg in de wereld van merkempathie en events.
Digi EX
Stiekem was het allemaal niet nieuw: hybride, digitaal, online, virtueel, app’s, nieuwe tools en eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken, was opeens binnen ons handbereik: tijdens COVID-19 trouwden de digital marketeer en de experience professional met elkaar. Online werd meer een beleving en de experience werd versterkt door digitale toevoegingen. Maar hoe nu verder? Wat kunnen we met de metaverse? Welke eenvoudig in te zetten impactvolle tools zijn voorhanden? Kortom hoe halen we het maximale uit het huwelijk tussen digital en experience: ben jij al DigiEx?
Stiekem was het allemaal niet nieuw: hybride, digitaal, online, virtueel, app’s, nieuwe tools en eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken, was opeens binnen ons handbereik: tijdens COVID-19 trouwden de digital marketeer en de experience professional met elkaar. Online werd meer een beleving en de experience werd versterkt door digitale toevoegingen. Maar hoe nu verder? Wat kunnen we met de metaverse? Welke eenvoudig in te zetten impactvolle tools zijn voorhanden? Kortom hoe halen we het maximale uit het huwelijk tussen digital en experience: ben jij al DigiEx?