THE NEXT EVENT
  • HOME

Programma keynotes en kennissessies

Er worden dagelijks nieuwe keynotes en mini kennissessies toegevoegd aan het programma. Na registratie kan voor de sessies ingeschreven worden.

Podium 1: Hoe ziet jouw next event eruit?

09:45 - 10:30 Patrick Roubroeks 1 + 1 = 11 Het geheim achter het bureau dat over de hele wereld awards wint.
11.00 - 11.45: Thomas van Grinsven Influencers? Hoe zet je ze in voor je merk, bedrijf en events
12.15 - 13.00 en 14.00 - 14.45: Jordi van de Bovenkamp. Deze creatief denker/omdenker inspireert op het gebied van (social) content en het creëren ervan. Van onschatbare waarde in de wereld van events.
15:15 - 16:00 Mark en Rob Hoekx : Influencers? Hoe zet je hen in voor je merk, bedrijf en rondom jouw evenement?
16.30 - 17.15 #EventTrends (VOL)
16.30 - 17.15: Sjoerd Weikamp: ​Eventtrends: ontwikkelingen, voorspellingen en kansen. (VOL)

Podium 2: Praktische input en workshops:

09.45 - 10.30 en 14.00 - 14.45 Juup de Kanter Workshop Design Thinking Van Stoelen naar Doelen
09.45 - 10.30 en 14.00 - 14.45 Juup de Kanter: Van stoelen naar doelen. Workshop Design Thinking. Met garantie: iedereen gaat met één nieuw idee weer weg
11.00 - 11.45 Hans Groen Volle zalen, ook voor jouw evenement
11.00 - 11.45 Hans Groen, GM Theatercolleges BV en auteur van 'Volle Zalen': De beste strategie voor een uitverkocht event.
12.15 - 13.00 en 15.15 - 16.00 Pauline de Wilde Interactieve sessie over de kracht van presenteren
12.15 - 13.00 en 15.15 - 16.00 Pauline de Wilde : Inspiratie sessie: Zowel jouw collega’s, als jouw publiek, écht in beweging krijgen

Podium 3: Learn from the Best:

09.45 - 10.30 Joost van der Weijden Events binnen de bedrijfsstrategie
09.45 - 10.30 Joost van der Weijden : Jouw bevlogen event - Hoe events een effectief onderdeel van de bedrijfsstrategie vormen
11.00 - 11.45 Christian Kromme: futurist, spreker en auteur van het bestseller boek Humanification. Over de impact van technologische ontwikkelingen op organisaties en de samenleving.
12.15 - 13.00 Martin de Munnik Neuromarketing en events
12.15 - 13.00 Martin de Munnik: Neuromarketing en live communicatie / experience marketing
14.00 - 14.45 Marga Groot Zwaaftink Gedragsverandering door events
​14.00 - 14.45 Marga Groot Zwaaftink, CED Event Design Collective The Netherlands: Live is de meeste krachtige ‘tool’ in de gereedschapskist van communicatie, om gedrag te veranderen.
15.15 - 16.00 Nico Meyer Meerwaarde van events en hoe dit aan te tonen
15.15 - 16.00 Nico Meyer: Hoe jouw evenement waarde creëert en hoe je dit aantoont.
16:30 - 17:15 Kiliaan Torenaar: Het succes van Coolblue, Marktplaats en Booking.com en wat eventprofessionals hier van moeten leren
Foto

Podium 4:
​Het evenement dat niemand wil missen

Host van dit podium is Erik Peekel vanAaaaha! bureau voor live communicatie. Hij inspireerde al meer dan 1600 eventmanagers en opdrachtgevers. Zijn boek en sessies over het evenement dat niemand wil missen zijn een fenomeen geworden. Peekel deelt laagdrempelige tips:

09.45 - 10.30 uur + 14.00 - 14.45 uur: 
Een ijzersterk programma, zo ontwerp je dat + De uitnodiging waar iedereen op ingaat

11.00 - 11.45 uur + 15.15 - 16.00 uur: 
Werkvormen, hoe activeer je deelnemers + Netwerken, hoe faciliteer je dat als organisator?

12.15 - 13.00 uur + 16.30 - 17.15 uur:
Natraject, hoe vergroot je na afloop je impact en je bereik?

Een greep uit de kennissessies

Mini kennissessies zijn gedurende de hele dag te bezoeken in de 10-tallen verschillende woonkamer settingen
Foto of video activatie: Hoe zorgt een stukje entertainment vo... Host: Rogier Smit
Evenementen die goed doen. Host: Joost Mallo
Feyenoord City; een event venue in ontwikkeling Host: Michael van Ockenburg
Nieuwste ontwikkelingen in het verzekeren van Evenementen Host: Michiel Bredius
MEER MET MINDER Host: Maarten Zwarts
Een groot event organiseren middels one-stop-shop methode Host: Tom Verhaar
The Power of Event Innovation Host: Jan Eleveld
De toegevoegde waarde van een duurzame locatie. Host: Savannah Hoogendoorn
Follow us and let the adventure begin! Host: Marloes van der Ende
Hoe kan je de kracht van een locatie gebruiken om jouw eveneme... Host: Mark van der Veen
Voor en nadelen van een evenement in een museum of bijzondere ... Host: Marcel Grim
Business & Fun Host: Lilian van Schaik
‘De 5 gouden regels om je event in goede banen te leiden’ Host: Brigitte Benning 18-09-2019
Hoe kan een locatie zorgen dat uw evenement op rolletjes loopt... Host: Daphne Korff
Creëer interactie en datainzichten op jouw event Host: Ruben Haring
Een tafel vol inspiratie met effectgroep Host: Margriet Verweij
Voor livestreaming vraag je het beste een specialist Host: Bram de Hollander
10 tips hoe je met IT en AV een totaalbeleving creëert op jouw evenement Host: Rob Weijnen
Get top of mind, nog vóór het event plaatsvindt! Host: Kevin Mulders
Lets Meet in Brussels Host: Helene Visser
Onderscheidende specials in tentstructuren Host: Maarten Penders
Onderscheidende specials in tentstructuren Host: Ria Mondelaers
Hoe krijg je je collega's mee naar een Out of the Box locatie? Host: Vincent Stapper
Futureproof worden? Kom langs bij Jaarbeurs. Host: Patrick van Veen
Hoe kan het juiste cateringplan het verhaal van het event vert... Host: Kenneth Reumerman
Meer bezoekers door de inzet van marketing Host: Dolf Kos
Million star hotel – duurzame incentives dicht bij huis Host: Yvonne Hulleman
Waarom het bioscoop theater ook voor jou de ideale eventlocatie is Host: Suzanne van Cuijk
Hoe kan je een eventlocatie met haar nabije omgeving inzetten om het meest effectieve evenement programma te realiseren? Host: Jelrick Claus
Content met je evenement. Alle marketingfacetten van een evenement. Host: Melissa van Rooijen
De magie van een theater voor uw evenement. Host: Nina Pedroli
Hoe verdien je het meeste geld aan een locatie? Host: Elise Nijenhuis
Hoe krijg je je collega's mee naar een Out of the Box locatie? Host: Kim Wielens
Audience Emotion Analyses helps you to get valuable feedback and improve your event performance! Host: Jan Ilko
Our Key to Happy Clients! Host: Pim ten Broeke
Creating positive vibes. Host: Tim Gilles
Kukki Cocktails: Heerlijke cocktails met ijs al in de fles in 3... Host: Steven Kraal
De meerwaarde van Event styling. Host: Julia Duncan
Hoe selecteer je juiste acts en entertainment bij (bedrijfs)evenementen? De do’s & don'ts Host: Jochem Otto
Digital Photomarketing. Host: Stephan Kempinga
Jouw event effectief creatief! Host: Richard Verhoef
Welke criteria zijn voor jou belangrijk bij het maken van een locatiekeuze? Host: Julia Forsch
Kiezen voor kwaliteit en veiligheid. Host: Renee van Schie
Een congres/evenement organiseren met een internationaal gezelschap: hoe doe je dat? Host: Lisette Soetendaal
Bewegingstechniek = WOW! Host: Daniel Hootsmans
Networking Tools & Concepts for events Host: Querine Lap
Met wie heb jij voor het eerst gezoend? Host: Nynke de Ruiter
Top 5 "vooral wel doen" in deelnemersregistratie Host: Guido de Neve
Wat kan video bijdragen voor, tijdens en na je event. Host: Joey Bouten
Vergaderen én onthaasten, gaat dat samen? Host: Chantal Schipper
7 stappen naar hartverwarmende hospitality. Host: Eline Weeber
Stage Design | Hoe creëer ik meer impact en extra beleving rondom mijn podium? Host: Julian Streuper
Road to the Olympic Games Host: Esther Mentink
Van one-off event naar 100 quick-wins en blijvend effect Host: Michiel Dietvorst
De Ideale Tentconstructie voor een Evenement, Bedrijfsoplossing of Bouw en Infra werkzaamheden Host: Guus Goos
Amusement op locatie. Host: Rifco Klein Goldewijk
Waarom het online boeken van locaties je gaat helpen om slimmere beslissingen te maken. Host: Niels Vonk
Biechten bij Hotel Nassau Breda. Een unieke hotelbelevenis op historische katholieke bodem in het centrum van Breda. Uw zonden zijn veilig bij ons. Host: Randi Lemmen
Leer hoe video uw event naar het volgende niveau tilt! Host: Kevin van Geest
Successful brands do something real Host: Joyce Borghardt
Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van evenementlocaties? Host: Barbara Kalksma
Ballondecoratie // Trends en ontwikkelingen Host: Iris van Velsen
Eventstyling: Denken, Durven, Doen! Host: Martin Bos
Meer aanspraken, meer aansprakelijkheid? Host: André Schomakers
Maak je congres gemakkelijk interactief! Host: Hans Etman
Hoe worden meubels een creatief en duurzaam onderdeel van je event? Gebruik Cartoseat.com! Host: Maurice van Gool
No Waste!!! Host: Thijs Bakx
Het gebruik van Apps tijdens evenementen. Host: Manon Verkuijl
Hoe werk je optimaal samen met een locatie? Host: Guillaume Meeuwis
Wat kan een full-service locatie voor jouw event betekenen? Host: Tara McLoughlin
Onderwerp: Een compleet nieuwe beurs succesvol neerzetten. Kan dat nog? Host: Marc van Aalst
Hoe zorg je ervoor dat je evenementenlocatie wél goede Wi-Fi heeft? Host: Andrew Rijnbeek
De 5 succesvoorwaarden voor een geslaagd event Host: Tim van den Boorn

Keynote podia en onderwerpen

Podium
Onderwerp
Omschrijving
​1
​Inspiratie - hoe ziet "The Next Event" eruit?
De laatste trends en ontwikkelingen
2
Praktische input - workshops
Workshops eventdesign, presenteren, volle zalen
3
​Learn from the Best
Hoe een event een traject wordt en de best cases van over de hele wereld.  Maar ook neuromarketing, Events als strategisch middel binnen de marcom-mix.​
4
​Het evenement dat niemand wil missen - masterclass
Laagdrempelige tips, do's en don'ts van Erik Peekel en een aantal experts. Zij nemen u mee langs voor- en natraject en natuurlijk alle tips die u nodig heeft voor een impactvol event.

Openingstijden

​09.00 uur
​​Deuren open
​09.45 uur
​Start content programma
​13.00 - 14.00 uur ​​​​
Netwerklunch
​14.00 - 17.15 uur
Vervolg content programma​​​
17.15 - 19.00 uur ​​​
​Netwerkborrel

​The Next Event, niet voor iedereen toegankelijk...​​​
The Next Event is uitsluitend toegankelijk voor corporate opdrachtgevers en organisatoren. Die groep varieert van secretaresse tot marketeer, communicatieprofessionals tot eventmanager. Eigenlijk alles en iedereen die binnen een bedrijf, instantie, overheidsinstelling of goed doel te maken heeft met de organisatie van evenementen. The Next Event is volledig ingericht om antwoord te geven op de vragen van haar bezoekers. Dat kan middels kennis, tips en expertise van professionals, maar zeker ook door het aanbod wat daarbij hoort. Geen ellenlange beursgangen, waar de diversiteit per gang uw zoektocht naar antwoorden bemoeilijkt. U bent niet op zoek naar de speld in de beurshooiberg, maar u wordt vanaf moment 1 aan de hand genomen, op weg naar uw antwoorden.

Lees het online #TNE19-magazine:

Foto
Foto
Foto
  • HOME