THE NEXT EVENT
  • HOME
Introductiesessie LIVE Revolution 2.0
'Dames en Heren, welkom bij het einde van de eventbranche! We breken dwars door de grenzen van evenementen heen en stappen in de alles omvattende wereld van LIVE CONTACT! Want werkelijk alles draait straks om beleving, binden, betekenisvol zijn en de meest pure en effectieve vorm van communicatie en marketing. Sjoerd Weikamp neemt je in een half uur mee naar een wereld aan kansen, de wereld van LIVE CONTACT.'
​
Hoofdredacteur Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl en EvenementOrganiseren.nl neemt je mee in de nieuwe en veel bredere wereld van live communicatie en experience marketing. ‘Hoe zorgen de trends en ontwikkelingen ervoor dat ons ‘vak’ nog krachtiger, relevanter en impactvoller wordt? Om op die vragen antwoord te geven, kijken we eerst samen naar hoe het denken in belevenissen in de jaren voor COVID-19 zowel interne communicatie, teambuilding, relatiemarketing, branding, maar ook PR, activaties en sponsoring naar the next level bracht. Om vervolgens samen te analyseren en te realiseren dat ons vak juist door de pandemie nog veel breder en effectiever is geworden. Customer journey. Customer experience. Ook jouw opdrachtgevers focussen zich hier volledig op. Daarbij spelen live communicatie, experience marketing en events een hoofdrol, zowel fysiek, online, hybride als virtueel. We moeten nu slim zijn, dus kijk voorbij het evenement en zie de ongekende kans van onze kennis en expertise in onze nieuwe wereld, ons nieuwe vak: LIVE CONTACT.
bestel nu je tickets
Keynote 4: checklist-sessies voor online en live events
Stiekem was het allemaal niet nieuw: hybride, digitaal, online, virtueel, app’s, nieuwe tools en eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken, was opeens binnen ons handbereik: tijdens COVID-19 trouwden de digital marketeer en de experience professional met elkaar. Maar als opdrachtgever moet je wel goed weten wat je moet doen. Online events en fysieke events zijn echt werelden van verschil. Daarom komt Lenny Klaassen van Effectivents met twee workshops: de levende checklist: online events én de levende checklist: live events.
Bestel Nu Je Tickets
Keynote 4: checklist-sessies voor online en live events
Stiekem was het allemaal niet nieuw: hybride, digitaal, online, virtueel, app’s, nieuwe tools en eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken, was opeens binnen ons handbereik: tijdens COVID-19 trouwden de digital marketeer en de experience professional met elkaar. Maar als opdrachtgever moet je wel goed weten wat je moet doen. Online events en fysieke events zijn echt werelden van verschil. Daarom komt Lenny Klaassen van Effectivents met twee workshops: de levende checklist: online events én de levende checklist: live events.
Tickets kosten € 99,- per set van twee

Ready for Impact? GO LIVE!

​De wereld van live communicatie en experience marketing is veranderd. Door de pandemie stonden events zelfs even helemaal stil. Des te groter is nu de hang naar live, naar ontmoeten op events. Wie goed kijkt naar de wereld van live communicatie en experience marketing ziet de ongekende mogelijkheden, de impact en de vele nieuwe ontwikkelingen. Tijdens The Next Event krijg je een overzicht van de actuele stand van zaken en duiden we de laatste trends in ontwikkelingen. Laat je inspireren door top keynote-speakers en toonaangevende partners die hun kennis met je delen.
Tijd
Auditorium
Break out
09.30 uur
Welkom in de lobby
-
09.50 uur
Peter Ros
De balans tussen orde en chaos
-
10.30 - 11.30 uur
​Event BlackJack
De 21 meest gestelde vragen, beantwoord door Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl
​10.30 uur: 
​Jan de Wrede:
Alles over annuleren, overmacht, ontbinden

11.00 uur:
​Max Pinas:
Van award-winnend live event naar online succes (Dept Agency)
11.30-12.00 uur
​NEXT EVENT PLEASE.......
Lieke en Richard Lamb nemen je in hun trend battle mee in de trendverwachting voor de eventsector
-​
​12.00 - 12.30 uur
-
ExpoSessies:
Experts uit de eventbranche delen hun kennis op onderwerp
​12.30 - 13.00 uur
Lunchtijd
Lunchtijd
13.00 - 14.00 uur
​Event Design Collective:
Een uur lang gouden lessen van Event Design denken
13.00 uur
​Nils Roemen:
Online experience: hoe kijkers deelnemers worden

13.30 uur
Leonie Brunekreef:
Alles over het Succestival (AFAS)
14.00 - 14.30 uur
-
​ExpoSessies:
Experts uit de eventbranche delen hun kennis op onderwerp
14.30 uur - 15.15 uur
Sjoerd Weikamp – EventBranche.nl
Geluiden van over de hele wereld: transformatie van events naar live contact
-
15.15 - 15.45 uur
Netwerkborrel
-
The Next Event is een kennisfestival uitsluitend toegankelijk voor corporate opdrachtgevers en organisatoren. Die groep varieert van secretaresse tot marketeer en van communicatieprofessional tot eventmanager. Eigenlijk alles en iedereen die binnen een bedrijf, instantie, overheidsinstelling of goed doel te maken heeft met de organisatie van evenementen.

​The Next Event is volledig ingericht om antwoord te geven op de vragen van haar bezoekers. Dat kan middels kennis, tips en expertise van professionals, maar zeker ook door het aanbod wat daarbij hoort. Geen ellenlange beursgangen, waar de diversiteit per gang uw zoektocht naar antwoorden bemoeilijkt. U bent niet op zoek naar de speld in de beurshooiberg, maar u wordt vanaf moment 1 aan de hand genomen, op weg naar uw antwoorden. Dit kunt u verwachten:
Alleen opdrachtgevers & organisatoren
Foto
Eten en drinken de hele dag inclusief
Foto
Wie wint de amuse-me-baby award?
Foto
15 keynotes en 120 kennissessies
Foto
120 exposanten verdeeld op segment
Foto
Ruim aanbod van start-ups & innovaties
Foto
Foto
Foto
Het programma duurt de hele dag, maar het is zo opgezet dat je ook een paar uurtjes kunt komen. Bekijk het programma en registreer je als opdrachtgever of organisator van evenementen gratis voor deze inspirerende dag!
​09.00 uur
​​Deuren open
​09.45 uur
​Start content programma
​13.00 - 14.00 uur ​​​​
Netwerklunch
​14.00 - 17.15 uur
Vervolg content programma​​​
17.15 - 19.00 uur ​​​
​Netwerkborrel
Foto
Verzenden
Foto

Programma

Tijden
.
​09.00 uur
​​Deuren open bezoekers
​09.45 uur
​Start content programma
​13.00 - 14.00 uur ​​​
​Netwerklunch
​14.00 - 17.15 uur
Vervolg content programma​
17.15 - 19.00 uur ​​
​Netwerkborrel

PODIUM 1 INSPIRATIE – Hoe ziet The Next Event eruit?

Foto
Influencers? Hoe zet je hen in voor je merk, bedrijf en rondom jou...
Host: Thomas van Grinsven
Foto
​Eventtrends: ontwikkelingen, voorspellingen en kansen.
Host: Sjoerd Weikamp
Registreren

PODIUM 2 – PRAKTISCHE INPUT VOOR EVENTS - Workshops

Doelgroep: secretaresses, PA's en opdrachtgevers op zoek naar praktische hulp
Inhoud: workshops eventdesign, decoreren, presenteren, 50 fouten die je nooit meer maakt, events in het buitenland, creatief denken/concepten
Foto
Van Stoelen naar Doelen
Host: Juup de Kanter
18-09-2019 09:45 - 10:30
Tijdens deze workshop neemt Juup de Kanter jou mee in de wereld van design thinking in de eventbranche. Zij garandeert dat iedereen gegarandeerd met één nieuw idee weg gaat.

Foto
Nooit meer een lege zaal.
​
Host: Hans Groen, GM at Theatercolleges BV and author of 'Volle Zalen'
18-09-2019 11:00 - 11:45 
De beste strategie voor een uitverkocht event. Aan de hand van inspirerende cases als de musicals De Marathon en Soldaat van Oranje (al negen jaar uitverkocht), de seminars met Johan Cruijff en president Obama en de innovatieve ideeën van André Rieu deelt Hans Groen de beste learnings. ​

Registreren

​PODIUM 3 – INSPIRATIE UIT DE PRAKTIJK - Learn from the Best

Doelgroep: opdrachtgevers/bureaus die strategisch met events bezig zijn
Grote merken over klein budget, veel impact, hoe een event een traject wordt en de best cases van over de hele wereld
Foto
Wat deelnemers jou vertellen over de waarde en effect van je event’
​Host: Nico Meyer, CMM, CED 
18-09-2019 11:00 - 11:45 
Heldere en meetbare doelstellingen voor je event bepalen is al een zeer lastige klus. Aantonen of deze doelstellingen ook gehaald zijn is nog lastiger. Of toch niet? Aan de hand van feedback uit deelnemerevaluaties krijg je inzichten hoe jouw event waarde kan creëren voor je deelnemers. 

Registreren

PODIUM 4 – HET EVENEMENT DAT NIEMAND WIL MISSEN - Masterclass

Doelgroep: secretaressen, PA's en opdrachtgevers op zoek naar praktische hulp
Een fenomeen in de branche: Het evenement dat niemand wil missen. Laagdrempelige tips, do's en don'ts van Erik Peekel en een aantal experts. Zij nemen u mee langs voor- en natraject en natuurlijk alle tips die u nodig heeft voor een impactvol event.
Sessie 1: Een ijzersterk programma – zo ontwerp je dat!   En:    'De uitnodiging waar iedereen op ingaat'
Sessie 2: Deze sessie bestaat uit twee sessies: Werkvormen – hoe activeer je je deelnemers? En: Netwerkborrels – hoe kun je die als organisator faciliteren?
Sessie 3: Natraject – hoe vergroot je na afloop je impact én je bereik?
Foto
Het evenement dat je niet wil missen 3 delen.
​
Host: Erik Peekel
18-09-2019 09:45 - 10:30, 11:00 - 11:45 en 12:15 - 13:00 
Een fenomeen in de branche: Het evenement dat niemand wil missen. Laagdrempelige tips, do's en don'ts van Erik Peekel en een aantal experts. Zij nemen u mee langs voor- en natraject en natuurlijk alle tips die u nodig heeft voor een impactvol event.

Registreren

PODIUM 5 - VIP - Betaalde toegang met topsprekers

Doelgroep: CMO's, bureaudirectie, eventmarketers
Neuromarketing, Augmented Reality, Events als strategisch middel binnen de marcom-mix en het  AAA-merk dat experiental marketing tot effectieve kunst heeft verheven.​
Foto
Events als effectief onderdeel van de bedrijfsstrategie
​
Host: Joost van der Weijden
18-09-2019 09:45 - 10:30
​

​

Foto
Neuromarketing en events
​Host: Martin de Munnik
18-09-2019 12:00 - 13:00
​

Foto
Events: startpunt van gedragsverandering
​Host: Marga Groot Zwaaftink, CED Event Design Collective The Netherlands
18-09-2019 12:00 - 13:00
Live is de meeste krachtige ‘tool’ in de gereedschapskist van communicatie, om gedrag te veranderen. Dit vraagt om heel gericht ‘schieten’ op datgene dat je event gaat veranderen bij jouw deelnemers. 

Registreren

Een greep uit de Mini kennissessies

‘De 5 gouden regels om je event in goede banen te leiden’ Host: Brigitte Benning 18-09-2019 09:45 - 10:30 VOL
Foto of video activatie: Hoe zorgt een stukje entertainment vo... Host: Rogier Smit 18-09-2019 09:45 - 10:30
MEER MET MINDER Host: Maarten Zwarts
Een groot event organiseren middels one-stop-shop methode Host: Tom Verhaar
Kukki Cocktails: Heerlijke cocktails met ijs al in de fles in 3... Host: Steven Kraal
De toegevoegde waarde van een duurzame locatie. Host: Savannah Hoogendoorn
Follow us and let the adventure begin! Host: Marloes van der Ende
Hoe kan je de kracht van een locatie gebruiken om jouw eveneme... Host: Mark van der Veen
Voor en nadelen van een evenement in een museum of bijzondere ... Host: Marcel Grim
Business & Fun Host: Lilian van Schaik
Hoe kan een locatie zorgen dat uw evenement op rolletjes loopt... Host: Daphne Korff
Evenementen die goed doen. Host: Joost Mallo
The Power of Event Innovation Host: Jan Eleveld
Een tafel vol inspiratie met effectgroep Host: Margriet Verweij
Voor livestreaming vraag je het beste een specialist Host: Bram de Hollander
Winst en continuïteit van een event komt met de beste leveran... Host: Rob Weijnen
Get top of mind, nog vóór het event plaatsvindt! Host: Kevin Mulders
Networking Tools & Concepts for events Host: Querine Lap
Creëer interactie en datainzichten op jouw event Host: Ruben Haring
Lets Meet in Brussels Host: Helene Visser
Onderscheidende specials in tentstructuren Host: Maarten Penders
Onderscheidende specials in tentstructuren Host: Ria Mondelaers
Ever seen a toasted cocktail? Host: Steven Kraal
Hoe kan het juiste cateringplan het verhaal van het event vert... Host: Kenneth Reumerman

​The Next Event, niet voor iedereen toegankelijk...​​​
The Next Event is uitsluitend toegankelijk voor corporate opdrachtgevers en organisatoren. Die groep varieert van secretaresse tot marketeer, communicatieprofessionals tot eventmanager. Eigenlijk alles en iedereen die binnen een bedrijf, instantie, overheidsinstelling of goed doel te maken heeft met de organisatie van evenementen. The Next Event is volledig ingericht om antwoord te geven op de vragen van haar bezoekers. Dat kan middels kennis, tips en expertise van professionals, maar zeker ook door het aanbod wat daarbij hoort. Geen ellenlange beursgangen, waar de diversiteit per gang uw zoektocht naar antwoorden bemoeilijkt. U bent niet op zoek naar de speld in de beurshooiberg, maar u wordt vanaf moment 1 aan de hand genomen, op weg naar uw antwoorden.

Lees het online #TNE19-magazine:

Foto
Foto
Foto
  • HOME